Skocz do zawartości

Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox Otwórz w nowym oknie

@ mikisz2 : (23 czerwiec 2019 - 17:44)

Jeżeli ktoś ma skrzydła gryfa unikat 35% na sell to proszę o pw :P

@ Nedenire : (13 czerwiec 2019 - 06:48)

Witam mam pewien problem gdy się loguje do gry to mi się zamyka przy logowaniu co zrobić?

@ Dazzz2 : (06 czerwiec 2019 - 22:50)

Siema , czy ktos powie o co chodzi zrobilem konto i nie moge sie zalogowac na nie bo pisze ze nie istnieje

@ Nemo : (03 maj 2019 - 10:45)

Witam, czy ktoś się może orientuje czy gra tu dużo osób i czy warto zaczynać?

@ TwaStara3 : (30 kwiecień 2019 - 19:30)

;-)

@ BrandonQQ : (22 kwiecień 2019 - 12:24)

Siemanko :)

@ Quenzo : (22 kwiecień 2019 - 10:27)

siema? :D

@ BrandonQQ : (20 kwiecień 2019 - 16:26)

gra ktoś tutaj wgl?

@ Xanax : (26 marzec 2019 - 21:44)

Siema, Pytanie mam,Zapomniałem Loginu i hasła czy dam rade odzyskać konto ?

@ FeelMyHasagi : (16 marzec 2019 - 11:45)

Żyję tu ktoś w ogóle ? :D

@ NeQu : (11 marzec 2019 - 00:15)

ma ktos poradnik jak zrobic eq do expa sura wp ?

@ Blackhoody : (13 luty 2019 - 15:24)

Dlaczego mam jakąś blokadę, która uniemożliwia używanie itemów czy gadania z NPC ??

@ Amarea : (10 luty 2019 - 17:11)

https://zapodaj.net/56743f3766863.jpg.html Serio Pan GM hahhahaha

@ IceMinek : (05 luty 2019 - 20:52)

dlaczego jak odpalam patchera (jest dodany do wykluczonych) to antywirus mi go blokuje?

@ ExPeRt : (31 styczeń 2019 - 17:42)

@curva malo ludzi siedzi na forum :P

@ curva : (30 styczeń 2019 - 11:17)

NEED HELP GUYS :/

@ curva : (30 styczeń 2019 - 11:17)

https://forum.venoxia.pl/index.php?/topic/6218-pomoc-eq-pvpexp/

@ elektronik2 : (24 styczeń 2019 - 13:46)

siema wywalilo mnie z gry i teraz non stop błąd podczas łaczebia jest a necik śmiga normalnie jakis bug czy co?

@ DanoneQ : (22 styczeń 2019 - 21:36)

Siema

@ KGM : (22 styczeń 2019 - 17:46)

siemka


Zdjęcie

Oficialna Prezentacja Serwera Venoxia

prezentacja venoxia metin2 easy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
45 odpowiedzi w tym temacie

#1
Scars

Scars

    Ja tu tylko sprzątam

  • Administrator Gry
  • 51 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Klasa:Nie wybrano
  • Królestwo:Nie wybrano
  • :

TbJqXya.png

Witajcie przyszli gracze serwera Venoxia!

Bez owijania w bawełnę życzymy miłego przeglądania prezentacji ;-)
Będzie ona aktualizowana na bieżąco o pozostałe elementy, które nie zostały jeszcze w niej jeszcze zawarte,

bądź zostały dodane po opublikowaniu prezentacji.

 

u6s0fN0.png

wfBBTXc.png

Wf6MhnF.png

lKLPmOj.png

Wf6MhnF.png

QCxr0b3.png

Wf6MhnF.png

wwwWvl5.png

Wf6MhnF.png

fJWYr9F.png

Wf6MhnF.png

 

 

tUdoVUH.png
Jeśli macie jakieś pomysły co chcielibyście ujrzeć na serwerze to piszcie śmiało w komentarzach :)

 

BYTycj4.png

Spoiler


Serwer wystartował w Środę 30.08.2017


Spoiler


 


KGWjRCo.png

175

 

L4wuRGz.png

125

 

sLkF4Tt.png

Easy - Nastawiony na rozbudowane PvP

 

uiG7Uh9.png

 

sVNornY.png
Na serwerze Venoxia doświadczenie zostało dostosowane do innych standardów niż te, które poznaliście dotychczas,

dzięki temu zabiegowi zdobywanie go stanie się przyjemniejsze, kolejną zmianą jest dodanie

Exp Orb (Kula Doświadczenia) przedmioty te posłużą nam do szybszego zdobywania doświadczenia,

a zdobywać je będziemy z Metinów, Bossów i Dungeonów.

oIPDHCN.png  Od 1 do 50 poziomu (25% maksymalnego doświadczenia)

3aQNUm1.png Od 51 do 100 poziomu (25% maksymalnego doświadczenia)

yw2q2Qd.png od 101 do 150 poziomu (25% maksymalnego doświadczenia)

ecZ6LJy.png od 151 do 175 poziomu (25% maksymalnego doświadczenia)

 

3L5TdYc.gif


Jest to najszybsza metoda zdobywania doświadczenia i alternatywa dla tworzenia nowych postaci, po co tracić na to długie godziny,

jeśli można nazbierać lub kupić od graczy orby którymi wbijemy pozom stojąc grzecznie w M1

 

OjrzhsQ.png

Ilość zdobywanych Yang została dopasowana do wartości umożliwiającej
bez problemowe zaopatrzenie się w podstawowy asortyment handlarzy.

Jak wiadomo nie ma "idealnego" wzorca ustalenia ilości zdobywanej
waluty serwerowej, dlatego też sami ustalacie ceny rynkowe przedmiotów.

Z potworów będziecie zdobywać sztabki złota.

"A dlaczego nie lecą jak szalone?"

Dzięki temu ograniczymy tzw "BOTY"

 

tqOvLD3.png

Na serwerze nie wprowadzaliśmy dużej ilość ulepszaczy,
ponieważ ułatwia to rozeznanie się na rynku nowym graczom, którzy rozpoczynając rozgrywkę
nie będą znali cen, a dzięki takiemu ograniczeniu ilości przedmiotów, których cenę warto znać
więcej czasu spędzimy na przyjemnej rozgrywce bez nadwyrężania szarych komórek.

 

Żeby nie przemęczać was bardziej dodaliśmy informacje o przedmiotach jakie mogą wypaść z danego potwora.
Proste, może i nawet trochę oklepane rozwiązanie, ale i tak ucieszy wielu graczy:)

 

1SbU6hK.png

 

FDTABro.png

W opcjach raczej już obecny standard:

llNTlSf.png

Zmiana mobów na psy,

Zasięg wczytywania nazw sklepów,

Włączanie / Wyłączanie komunikatu o zdobywanych Yang'ach

Zmiana koloru Interfejsu.

Dzień/Noc

Opady śniegu

Przełączanie widoku:
kostiumu / nakładki broni / szarf


Komendy:
/zmianki - włącza/wyłącza podgląd komunikatu o zmianie bonusów

/w+ /i+ /s+ /z+ - Komendy do rozdania wybranej przez nas ilości statystyk

 

LdrZsmr.png

 

YfTZOg5.png

Rozpoczynając grę wybierzemy jedną z 2 dostępnych królestw:
Jinno oraz Shinsoo

 

LcMYILF.png

Zaraz po zalogowaniu na serwer otrzymujemy pełny podstawowy ekwipunek

z bonusami ułatwiającymi start.

bxrn5J1.pngsEZ1Huc.png

bXO93r7.png

Jeśli chodzi o umiejętności sprawa ma się bardzo prosto.

Wbijamy 5 poziom i wybieramy klasę:
UvryTo6.png

 

Jeden punkt automatycznie wbija naszą umiejętność na poziom G

Jednak, aby wbić poziom P będziemy potrzebować

50513.png

Kamieni Duchowych,

Zdobędziemy je z Metinów oraz Bossów.
- Nie zabierają rangi,
- 100% szansy na powodzenie

 

 

LxrScgR.png
 

 

j85vPwn.pngyqZpzry.pngJIIglRL.png

29OGRr1.png

acVWA1O.png

sZhfaFd.png

SnEXD8T.png

8dGnBg8.png

 

Y7IXgiG.png

Jako, że sporo osób polubiło to rozwiązanie postanowiłem także dodać je na swój serwer, mam nadzieje,
że bonusy są na tyle uniwersalne, aby nikt nie czuł się tym faktem pokrzywdzony.

Legendarny = 5.000.000+
Mityczny = 1.000.000+
Heroiczny =  500.000+
Rycerski = 200.000+
Szlachetny = 100.000+
Wspaniały =  50.000+
Waleczny =  20.000+
Uczciwy = 10000+
Dobry = 5000+
Przyjazny = 2000+
Nieszkodliwy = 500+

 

b8lROnU.png

By07uMh.png

 

4wAFkGX.png

Vx8pw8c.png

W każdym M1 zostały ustawione Kukły treningowe, które pomogą wam testować obrażenia waszych postaci.
Kukła w danym Królestwie jest całkowicie odporna na Ataki wrogiego królestwa.

 

Dodatkowo od czasu do czasu na serwerze będą się pojawiać dodatkowe specjalne kukły,
po ich zniszczeniu będziemy mogli otrzymać wartościowe przedmioty :)

 

Gs9W4fl.png

 

H6DYGar.png

Ten system biologa pewnie cześć z was rozpozna :)
Jeśli tak to wystarczą wam te dodatkowe informacje:

Dodano możliwość posiadania więcej niż 1 księgi,

po wykonaniu całego biologa możemy go zresetować i rozpocząć od nowa,

by wybierać inny zestaw bonusów do nowej księgi :)

Jeśli jednak go nie znacie poniżej macie krótki opis:

Okno Badań prezentuje się w ten oto sposób.


UB8Nl4A.png
Z każdej wykonanej misji będziemy mogli wybrać nagrodę jaka najbardziej nam odpowiada

A następnie zapisać ją w księdze którą otrzymamy.

Przedmiot ten możemy Zakładać / Zdejmować kiedy tylko chcemy

Dodatkowo zapis w przedmiocie umożliwia stały podgląd posiadanych bonusów z misji biologa.

 

fn4PB1p.png

 

Jeśli jednak zmienimy zdanie i chcemy wybrać inną nagrodę wtedy mamy

możliwość zmiany zanim zostanie ona przypisana do naszej księgi.

 

7SvuQpn.png

Nasz system wytwarzania kamieni dusz wygląda tak:

Krok 1: Zdobywamy Puste Kamienie Dusz

ODhX62n.png

Krok 2: Zdobywamy odpowiednie zioła

ODhX62n.png + sM5SsYk.png = i7JEyFX.pngLgLKXoW.pngBU7sCL0.pngo63W1vE.png

ODhX62n.png + sOOoPrH.png = z5qukT0.pngshtDqJW.pngrqOG4Nv.png

ODhX62n.png + IKsMjrv.png = ifaVjcU.png6lilEqb.pngf5W5df0.pngTNupI9S.png

ODhX62n.png + QywBtw2.png = QZjaLJY.pngrt5RdzU.png


Krok 3: Napełniamy Puste Kamienie Dusz

Krok 4: Ulepszamy Stopień Kamieni Dusz
 


Wyróżniamy 5 stopni jakości Kamieni Dusz:

- Zwykły - Rzadki - Bardzo Rzadki - Epicki - Legendarny -

Kolejne stopnie otrzymujemy łącząc kamienie niższego stopnia w stosunku 2:1


Przykład:

2 x Kamień Epicki da nam nam 1 x Kamień Legendarny

 

i7JEyFX.pngLgLKXoW.pngBU7sCL0.pngo63W1vE.pngz5qukT0.png

- 25% - 35% - 45% - 55% - 75% -

shtDqJW.pngrqOG4Nv.png

- 10% - 14% - 18% - 24% - 30% -

TNupI9S.png

- 25 - 50 - 75 - 100 - 150 -

f5W5df0.png

- 500 - 1000 - 1500 - 2000 - 3000 -

ifaVjcU.png6lilEqb.png

- 10% - 10% - 15% - 20% - 25% -

rt5RdzU.png

- 15% - 25% - 35% - 45% - 55% -

QZjaLJY.png

- 10% - 15% - 20% - 25% - 30% -

 

cvihyyD.png

nhmSGqE.png Kamień Duszy Ludzi

- 10% - 15% - 20% - 25% - 30% -

RS0rAWO.png Kamień Duszy Odp. Ludzi

- 3% - 4% - 6% - 8% - 10% -

1xp968p.pngKamień Duszy Fuzji

- 10% - 14% - 18% - 24% - 30% -

xjJpa9p.png Kamień Redukcji Bloku

- 3% - 5% - 10% - 15% - 20% -

corwqbk.pngKamień Obrażeń Krytycznych

10% 15% 20% 25% 30% -

IX9V4Ga.pngKamień Kradzieży PŻ

3% 5% 10% 15% 20% -

cS1xCi6.pngKamień Ataku

- 50 100 150 200 250 -

E8wPpAy.pngKamień Odp. na Potwory

3% 7% 9% 12% 15% -

nftWbQV.pngKamień Umiejętności

3% 5% 10% 15% 20% -

 

 

Receptura łączenia poszczególnych Kamieni:
 

i7JEyFX.png+LgLKXoW.png+BU7sCL0.png+o63W1vE.png= nhmSGqE.png

nhmSGqE.png + TNupI9S.png = RS0rAWO.png

RS0rAWO.png + ifaVjcU.png = xjJpa9p.png

shtDqJW.png + rqOG4Nv.png = 1xp968p.png

 

rqOG4Nv.png + nhmSGqE.png = corwqbk.png

f5W5df0.png + rqOG4Nv.png = IX9V4Ga.png

1xp968p.png + QZjaLJY.png = cS1xCi6.png

TNupI9S.png + z5qukT0.png = E8wPpAy.png

nhmSGqE.png + rt5RdzU.png = nftWbQV.png

 

BzI9Gkk.png

Czy przedmioty mają poziomy +0 do +9? - Nie

Czy do biżuterii da się włożyć przetopy? - Tak
 

 sYQSrPP.png

Na moim serwerze system ulepszania nieco różni się względem tego co kojarzycie z innych serwerów.
Mianowicie, ulepszając ekwipunek na wyższe sety gracz otrzymuje możliwość wybrania, którego

kowala odwiedzi, w celu ulepszenia przedmiotu.

W zależności od podjętego przez nas wyboru ulepszony przedmiot otrzymuje inne bonusy,

dzięki temu zabiegowi gracz ma duży wpływ na rozwój postaci.
 

Pqn9aS6.png

Ulepszając kolejne sety nasz przedmiot otrzymuje kolejne bonusy
(Maksymalnie 5 wbudowanych w item)

 

Każdy Przedmiot na końcowym secie posiada 8 wariantów zależnie od naszych decyzji.

To daje nam z podstawowych 8 elementów ekwipunku 64 możliwe przedmioty


Dzięki tym możliwością każdy gracz sam zdecyduje o tym jak zbuduje swoją postać,
 

Po co narzucać z góry, że wszyscy muszą robić EQ tak samo?

Od teraz każdy tworzy swoją postać po swojemu, co nadaje jej większej indywidualności :)

 

Zbyszek = Zielony

Janusz  = Czerwony


Paf7x7A.png


Opis ulepszeń w telegraficznym skrócie
 

Kowal Zbyszek 1

Kowal Janusz 2
 

Każde ulepszenie na wyższe sety zależy od nas, także pamiętajmy o rozważeniu wszystkich opcji. 

Na poniższych SS zostaną przedstawione tylko maksymalne przedmioty z racji iż schemat dodawania kolejnych bonusów działa na tej samej zasadzie,

mianowicie w nazwie itemów pewnie zauważyliście przypisane wartości takie jak np. 1_1_1_0 czy też 2_2_1_0

Oznaczenia te nie są niczym innym, jak wskazaniem u którego kowala wykonane zostało ulepszenie.

Przykład:
 

1_1_1_0 - Oznacza, że przedmiot został ulepszony trzykrotne u Zbyszka, a 0 w tym wypadku wskazuje na fakt iż u obu kowali występuje to samo ulepszenie i nie ma to wpływu u którego przedmiot jest ulepszany.
 

2_1_2_0 - Oznacza, że przedmiot został ulepszony u Janusza później u Zbyszka, a następnie znów u Janusza,  0 w tym wypadku ponownie wskazuje na fakt iż u obu kowali występuje to samo ulepszenie i nie ma to wpływu u którego przedmiot jest ulepszany.

 

Podsumowując cyfry użyte w nazwie przedmiotu odpowiadają kolejności ulepszania u danego NPC.

 

 

Broń:

Spoiler

Zbroje:

Spoiler

Bransolety:

Spoiler

Naszyjniki:

Spoiler

Kolczyki:

Spoiler

Hełmy:

Spoiler

Buty:

Spoiler

Tarcze:

Spoiler

 

Spoiler

 

3QBGKiq.png

 

oO6lAXt.png

Jedyną metodą zdobycia pasów jest ich wytworzenie

Ru20toK.png

QAQKd6b.png

Poniżej przedstawiamy jak prezentują przykładowe się sety ekwipunku.

Bez wodotrysków i laserów, ale tak ma być, to Metin, a nie Star Wars ;P

Zapewne wszyscy je dobrze kojarzycie, postanowiłem użyć właśnie tych starych dobrych

zbroi, aby dać wam później możliwość decyzji, jaki wygląd kolejnych setów będziecie chcecie by został wprowadzony na serwer.

 

TraWXJ2.png

VVlaoJt.png

rDFc5PA.png

jJjhxmp.png

MCJvHwl.png
 

 

 

ZC59mlU.png
"Czym jest transmutacja?"


Transmutacja polega na przeniesieniu wyglądu przedmiotu takiego jak
np. Broń, Zbroja na inną broń/zbroje

Zaletą transmutacji jest fakt iż każdy gracz może wyglądać dokładnie tak jak chce.


Przykład:
"Nie podoba mi się miecz na jakiś poziom, ale lubię klasyczny wygląd innej broni"


Bierzemy obie bronie transmutujemy wygląd na taki jaki lubimy w przedmiot, który będziemy nosić
Oczywiście kosztem tego zabiegu jest utrata przedmiotu którego wygląd przenosimy, ale czego to się nie robi dla lepszego wyglądu naszej postaci

 

PRSJQLd.gifkEvhM6z.gif

ACugeeS.png

Kostiumy nie są oczywiście niczym nowym na serwerach, ale nie może ich też zabraknąć.

Dla osób nie lubiących wyglądu kostiumów istnieje opcja wyłączenia ich wyglądu.

Ma się to identycznie do nakładek broni i szarf.

Nie podobają nam się to je wyłączamy i cieszymy się samym efektem bonusów.

 


Pewnie nie raz wkurzało was, że gdy chcieliście zmienić broń lub jej kostium zmuszeni byliście ściągać jedno i drugie?
Na moim serwerze ten problem został rozwiązany, także zmiana broni/kostiumu nie będzie już tak uciążliwa jak u konkurencji ^^

 

vp4tgYi.gif

 

mmHU2WF.png

Fryzury jak i kostiumy także zdatne są do handlu

i także można je wszystkie zdobyć w grze, oraz IS.

 

jtTNnos.png

Jak wyglądają szarfy wie już chyba każdy, także pomińmy zbędne zapychanie prezentacji i przejdźmy krok dalej

f9gfG4F.png

Kilof w dłoń i ruszamy w poszukiwaniu rudy, ponieważ do wytworzenia szarf
będziemy potrzebować przetopów

Pozostałe przedmioty do wykonania będą dostępne z metinów oraz bossów.

B5eXzTw.png

 

 

G5uN42B.png

 

Łączenie odbywa się w prosty sposób łączymy 2 szarfy tego samego stopnia w szarfę o wyższym stopniu.
Dziecinnie Proste
 

Bonusy oraz działanie absorpcji poznacie już w grze

 

4oxTW36.png

Przedstawiamy działanie Wzmocnień/Zaczarowań
dla naszych zwierzaków.


Wystarczy przeciągnąć je na pieczęć naszego zwierzaka.
Przedmioty te będziemy zdobywać w grze
Mordując bossy oraz metiny
 

- Każdy posiada 3 stałe oraz 3 zmienne bonusy.
- Zwierzaki nie są limitowane czasowo,
- Bonusy stałe nie mają wypływu na zablokowanie bonusu zmiennego,
- są zdatne do handlu.

Zwierzaki można zdobywać w grze oraz z IS.

 

Ifj67za.gif

ZJcEH2F.png

Na chwile obecną wszystkie jakie dotychczas były dostępne na serwerach globalnych, oczywiście jeśli zechcecie,

zrobimy ankietę czy chcemy na serwerze wierzchowce odstające od stylistyki metina.

 

d4C6bs0.png

epZRTN3.png

Maks PŻ: 3000 / 4000

Wartość Ataku: 50 / 100

Silny Przeciwko Potworom: 10 / 20

Silny Przeciwko Ludziom: 10 / 15

Odporność na Miecze / Dwuręczne / Sztylety / Strzały / Wachlarze / Dzwony / Magie / Truciznę: 12 / 15

Szansa na Blok Ciosu/Unik Strzał: 10 / 15

Inteligencja/Witalność/Zręczność/Siła: 12 / 15

Regeneracja PŻ i PE: 20 / 30

Szybkość Ruchu i Zaklęcia: 10 / 15 / 20

Szansa na Otrucie, Omdlenie i Szybkość Ataku: 5 / 10

Szansa na Krytyczne i Przeszywające Uderzenie: 15

 

Absorpcja PŻ i PE: 5 / 10

Maksymalne Średnie Obrażenia: 75

Maksymalne Obrażenia Umiejętności: 37

 

 

ORseqJA.png

Odporność na Ludzi,

Odporność na Potwory,

Szansa na krytyczną umiejętność,

Wartość krytycznych obrażeń,

Wartość krytycznych obrażeń z broni,

Wartość krytycznych obrażeń Umiejętności,

Wartość krytycznej umiejętności,

Redukcja bloku,

Szansa na Blok Umiejętności,
itd..
Resztę poznacie już w grze :)

Dokładny opis działania poszczególnych nowych bonusów

zostanie umieszczony na forum w dziale poradników.
 

 

Ja31Jn4.png

Co do kwestii sklepów co by tu dużo mówić zostały dodane, żebyście nie suszyli nam o to głowy;p

Osobiście nie jesteśmy zwolennikami "Martwego Rynku Offline", ale co poradzić takie czasy .

Dla graczy lubiących tryb klasycznego sklepu nie ma się o co martwić, bo nadal można je spokojnie wystawiać

Oczywiście jak i sklepy offline to i wyszukiwarka, by ułatwić wam przekopywanie sklepów :)

KdFKtzX.pngzsqaKUw.png

Z16wVH0.png

Wydobywanie rudy nie różni się wiele od standardowego, główna różnicą jest
ilość oraz szansa na wydobycie.


i9GgquJ.png

Podstawowa szansa jaką posiadamy wynosi 60% i rozwijać możemy ją Księgami Górnictwa dostępnymi w dropie ogólnym.

Każdy poziom Górnictwa to dodatkowy 1% więc na poziomie P nasza szansa wyniesie równe 100%

Każdy poziom kilofa zwiększa ilości rudy jaką otrzymamy, także dla porównania:


Kopiąc kilofem +0 otrzymalibyśmy max 90 rudy, a kilofem +9 nawet do max 450 rudy.

 

 

rePULOq.png

Przetopy wytwarzamy u Alchemika, bez większych kombinacji.

100x Ruda = 1 x Przetop

Proste? Jeśli nie to się podajemy ;p

I9ntIwP.png

 

 

Przetopy możemy swobodnie wkładać do ekwipunku, każda biżuteria posiada swoje przetopy
Dodatkowo przetop działa na wszystkie 5 wbudowanych bonusów, także pamiętajcie o tym
Bo przetopy potrafią wiele zmienić w naszym PvP

 

 

vdq4bl6.png

QWBRnJf.png

System łowienia :


- Każda z ryb posiada inny poziom trudności łowienia,

- Mamy możliwość wyławiania ryb o poziomie trudności wyższym niż nasza wędka, ale z mniejszą szansa,

- Szansa na wyłowienie wynosi 80% (jeśli posiadamy odpowiedni poziom wędki) ,

- Każda z ryb posiada także swój zakres wysokiej szansy na złowienie w przedziałach czasowych,

- Maksymalny czas w jakim można wyciągnąć rybę to 6 sekund, po przekroczeniu go ryba nam się zrywa.

- Można wyłowić także różne cenne przedmioty, dzięki którym łatwo można się wzbogacić.

 

Upieczone ryby działają identycznie jak na serwerach globalnych.

Różni się jednak wartość bonusów która została odpowiednio zwiększona, aby dopasować ją do standardów serwera.

 

4Me1jfl.pngNZnOrgp.png3WJ7mRp.pngfbJaW8d.png

tpcD3gZ.pngzBYf7qz.pngs8wsL2k.pngqLTH4m1.png

 

NjIehy0.png

34exVYH.png

m1fPosY.png

ono9U1i.png

GhMmE3x.png

ZBDqa4K.png

XtMtErd.png

Na serwerze dostępne są obecnie następujące możliwe eventy:

- Zuo,

- Konkurs OX,

- Szkatułki blasku,

- Obrona Kamieni Metin,

- Wojna Królestw,

- Deszcz Meteorów,

itd..

Jeśli macie jakieś pomysły na Eventy jakie chcieli byście ujrzeć na serwerze odsyłam do działu propozycji,

to samo tyczy się innych pomysłów dotyczących serwera, ponieważ jest on zrobiony dla was :)


 

 

 

AoGSOKS.png

Obecny skład teamu:

Technik / Administrator Gry / Człowiek od brudnej roboty

Scars

 

Mistrz Gry / Terrorysta na Forum oraz TS

Majkel

 

Mistrz Gry / Znienawidzony przez wszystkich

Tay



#2
Lajk

Lajk
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Klasa:Nie wybrano
  • Królestwo:Nie wybrano
  • :

Ładnie, ładnie.

 

hWYFdnh.png



#3
Lukora

Lukora
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • LokalizacjaŁódzkie
  • Nazwa postaci:Lukora
  • Klasa:Ninja
  • Królestwo:Shinsoo
  • :

Podoba mi się chociaż jak dla człowieka który wraca do Metka to trochę przy dużo ale myślę że ogarnę ale przydałoby się aby bony wchodziło od razu na max



#4
ARczi

ARczi
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • :

Da sie przyzwyczaic nie nawalona jak na innych metkach.



#5
ARczi

ARczi
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • :

Podoba mi się chociaż jak dla człowieka który wraca do Metka to trochę przy dużo ale myślę że ogarnę ale przydałoby się aby bony wchodziło od razu na max

Bony w bizu do pvp szybko beda wbijac



#6
Lukora

Lukora
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • LokalizacjaŁódzkie
  • Nazwa postaci:Lukora
  • Klasa:Ninja
  • Królestwo:Shinsoo
  • :

o akcesoria się nie martwię za to boję się o mojego kruka( zamierzam grać łucznikiem) bo raz nwm czy to jest serwer pod umy czy średnie 2 wbijanie perfa z dobrymi średnimi  albo um może trwać długo zwłaszcza jak do wyboru jest 2x więcej niż byłoby jakby od razu było max bo tak lud zrycha kryty wchodziłyby zaraz. 

 

Jeśli to nie jest wielki problem to chciałby zobaczyć łuki jakie macie na tym serwie z góry thx ;)



#7
Scars

Scars

    Ja tu tylko sprzątam

  • Administrator Gry
  • 51 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Klasa:Nie wybrano
  • Królestwo:Nie wybrano
  • :

o akcesoria się nie martwię za to boję się o mojego kruka( zamierzam grać łucznikiem) bo raz nwm czy to jest serwer pod umy czy średnie 2 wbijanie perfa z dobrymi średnimi  albo um może trwać długo zwłaszcza jak do wyboru jest 2x więcej niż byłoby jakby od razu było max bo tak lud zrycha kryty wchodziłyby zaraz. 

 

Jeśli to nie jest wielki problem to chciałby zobaczyć łuki jakie macie na tym serwie z góry thx ;)

To zależny od tego jak zbudujesz swoją postać jest tyle kombinacji, ze coś na pewno dla siebie znajdziesz :)
Co do łuczków jutro w wolnej chwili dorzucę ss jak już o to zapytałeś :)


  • Lukora lubi to

#8
Asthard

Asthard
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • :

To zależny od tego jak zbudujesz swoją postać jest tyle kombinacji, ze coś na pewno dla siebie znajdziesz :)
Co do łuczków jutro w wolnej chwili dorzucę ss jak już o to zapytałeś :)

W jakim czasie idzie wbić maksymalny poziom?



#9
Scars

Scars

    Ja tu tylko sprzątam

  • Administrator Gry
  • 51 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Klasa:Nie wybrano
  • Królestwo:Nie wybrano
  • :

W jakim czasie idzie wbić maksymalny poziom?

Dokładnie Ci nie powiem, bo ciężko określić, ale nie potrwa to długo z racji, konstrukcji serwera, exp nie ma tutaj być żmudny i długi, raczej skupiłem się, żeby to właśnie ekwipunek był większym wyzwaniem i zmuszał do ruszenia głową, żeby dobrze zbudować postać.


  • Asthard lubi to

#10
Zin

Zin
  • Użytkownik
  • 18 postów
  • Nazwa postaci:Zin
  • Klasa:Ninja
  • Królestwo:Shinsoo
  • Gildia:DanseMacabr
  • :

Jak ja tu chyba sobię pogram :^D



#11
Scars

Scars

    Ja tu tylko sprzątam

  • Administrator Gry
  • 51 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Klasa:Nie wybrano
  • Królestwo:Nie wybrano
  • :

Jak ja tu chyba sobię pogram :^D

Ty u mnie zawsze jesteś mile widziany Zin :D



#12
Faqir

Faqir
  • Użytkownik
  • 27 postów
  • :
Biolog mnie zaciekawil :o

#13
Majkel

Majkel
  • Super Mistrz Gry
  • 63 postów
  • LokalizacjaZielona Góra
  • Nazwa postaci:[GM]Majkel
  • Klasa:Wojownik
  • Królestwo:Jinno
  • Gildia:TeamVenoxia

Biolog mnie zaciekawil :o

Uwierz że zaciekawi Cię wiele wiele więcej niż biolog :)



#14
daredevil

daredevil
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • LokalizacjaNorthampton
  • :

No to jak, startujecie dzisiaj?



#15
twojastara

twojastara
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • :

mam nadzieje ze dzisiaj ruszy :) 



#16
n0w

n0w
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Klasa:Nie wybrano
  • Królestwo:Nie wybrano
  • :

Zawitam na starcie :)



#17
xOnlly

xOnlly
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • LokalizacjaBerlin
  • :

Zawitam na starcie na 100 % :) 

Do zobaczenia 



#18
W4RD3N

W4RD3N
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • LokalizacjaSTG
  • :

Liczę na 600+ Graczy :3 Ale te szarfy bolą :x 



#19
Kilower

Kilower
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • :

Serwer wyglada, 'interesujaco' lecz kilka rzeczy tak naprawde sobie 'zaprzecza'.

Badzo fajny pomysl, jezeli chodzi o ingerencje w EQ, oraz Pozwolenie graczom wybrania bonusow w swym secie, jak I biolog'u, nawet wrecz bym powiedzial, ze serwer 'zacheca' nas do zbudowania wlasnej postaci.

 

Spoiler

 

Jednoczesnie zabija ten pomysl, dodajac panel 'Pokaz'u' ekwipunku.

Po co sprawdzac rozne rzeczy, testowac, marnowac wlasny czas, jak mozna poprostu sprawdzic EQ Gracz'a ktory jest np. Top 1 Ninja? #TypowaCebula

Nie oszukujmy sie, Po miesiacu, absolutnie gora, bylyby 'standardy' ktore kazdy by budowal, I tak naprawde bylby tylko 1 'build' pod kazda postac, ten 'najlepszy'.

Glownie przez opcje podgladu EQ, tak to szczerze watpie aby ktos sie chwalil, w jaki sposob zbudowal swoja postac.

Ja jestem absolutnie pewien, ze nikomu, oprocz wlasnej gildii, nie powiedzialbym co mam za bonusy w ekwipunku. :)

 

Wiec zabijamy jakakolwiek kreatywnosc, wsumie najwiekszy plus projektu, jaki tutaj widze, aby niedorozwiniete dzieci umyslowo, nie mogly plakac na  temat NAVI? #Slaba wymiana.

 

Jest kilka takich rzeczy, ktore poprostu nie leza w kupie z reszta, tak jak powinny.

Gryza sie, lub poprostu nie powinny w niej byc, przynajmniej wedlug mnie.

Jest jakis Ts3/Otwarta Beta? Z checia bym pogral/porozmawial, na temat serwer'a.



#20
Scars

Scars

    Ja tu tylko sprzątam

  • Administrator Gry
  • 51 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Klasa:Nie wybrano
  • Królestwo:Nie wybrano
  • :

Serwer wyglada, 'interesujaco' lecz kilka rzeczy tak naprawde sobie 'zaprzecza'.

Badzo fajny pomysl, jezeli chodzi o ingerencje w EQ, oraz Pozwolenie graczom wybrania bonusow w swym secie, jak I biolog'u, nawet wrecz bym powiedzial, ze serwer 'zacheca' nas do zbudowania wlasnej postaci.

 

Spoiler

 

Jednoczesnie zabija ten pomysl, dodajac panel 'Pokaz'u' ekwipunku.

Po co sprawdzac rozne rzeczy, testowac, marnowac wlasny czas, jak mozna poprostu sprawdzic EQ Gracz'a ktory jest np. Top 1 Ninja? #TypowaCebula

Nie oszukujmy sie, Po miesiacu, absolutnie gora, bylyby 'standardy' ktore kazdy by budowal, I tak naprawde bylby tylko 1 'build' pod kazda postac, ten 'najlepszy'.

Glownie przez opcje podgladu EQ, tak to szczerze watpie aby ktos sie chwalil, w jaki sposob zbudowal swoja postac.

Ja jestem absolutnie pewien, ze nikomu, oprocz wlasnej gildii, nie powiedzialbym co mam za bonusy w ekwipunku. :)

 

Wiec zabijamy jakakolwiek kreatywnosc, wsumie najwiekszy plus projektu, jaki tutaj widze, aby niedorozwiniete dzieci umyslowo, nie mogly plakac na  temat NAVI? #Slaba wymiana.

 

Jest kilka takich rzeczy, ktore poprostu nie leza w kupie z reszta, tak jak powinny.

Gryza sie, lub poprostu nie powinny w niej byc, przynajmniej wedlug mnie.

Jest jakis Ts3/Otwarta Beta? Z checia bym pogral/porozmawial, na temat serwer'a.

 

Poniekąd masz  trochę racji, ale spieszę ze sprostowaniem kilku rzeczy:

  1. Jeśli chodzi o kwestie pokazywania ekwipunku to nie jest to opcja, której możemy używać nielimitowanie, ponieważ będzie wymagała ona odpowiedniej opłaty w formie Yang, (+ ew. przedmiotu, który będziemy mogli zdobyć z dungeonów),
    wiem dobrze jak taki podgląd potrafił by namieszać, ale głownie chodzi o właśnie kwestie botków plączących o "Navi", którego nie ma.

    Są rożne metody ograniczenia tego:

    Wymieniać mogę tak jeszcze kilka innych rozwiązań, wszystko wyjdzie w praniu, po starcie, bo wyłączenie tej opcji globalnie
    z poziomu mojego konta to jakieś 3 sekundy.

    Wiele gier korzysta z takiego rozwiązania, wiadomo ma to swoje plusy i minusy, aczkolwiek też nie ma co się opierać na założeniu z góry, 
    ze coś jest złe nie sprawdzając tego w praktyce.

    • wprowadzenia limitu dziennego użyć, 
    • zastosowanie maskowania swojego ekwipunku przy użyciu specjalnego przedmiotu, który by można zdobywać w grze,
    • wprowadzenie zakresu różnicy poziomów, przy których mamy możliwość podglądu.
    • Itd. mógł bym długo wymieniać, ale nie w tym rzecz.
  2. "Ten najlepszy build" - Cały urok wprowadzenia tych kombinacji polega na tym, że nie istnieje takowy, z racji iż dostępne zestawienia bonusów wzajemnie się kontrują,
    nie da się zrobić jednego zestawienia, które jest dobre na wszystko, ponieważ na nie zawsze istnieje kontra w postaci innego odpowiedniego zestawienia przedmiotów.

    Dodatkowo ilość kombinacji jest na tyle duża, ze nie znajdzie się osoba "nie pokonana", chyba, że odpalę na postaci Administracyjnej tarcze odbijająca wszystkie obrażenia w cel, który je próbuje zadać;p.
     
  3. Kwestia poruszona w spoilerze, wymagała by komentarza, ale nie w formie wiadomości, a rozmowy.

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować w celu skonfrontowania naszych spostrzeżeń względem w.w. aspektów gry, możemy się umówić jutro na rozmowę.
Przedstawimy sobie rozleglej nasze punkty widzenia.

Osobiście uważam iż nie ma nic lepszego niż konstruktywna krytyka, bo nie chce być zapatrzony w swoje projekty jak w obrazek.

Wiadomo każdy postrzega inaczej, ale sądząc po ukierunkowaniu Twojej wypowiedzi wyszło by to nam obu na plus.
 

Jeśli masz ochotę podyskutować to napisz do mnie na PW lub na Fan Page, a umówimy się za pośrednictwem Skype / TS.

 

Pozdrawiam i dziękuje za Twoją obszerną wypowiedz :)

 

 



 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: prezentacja, venoxia, metin2, easy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych